טקס הנחת אבן הפינה

ראש העיר קרית גת בטקס הנחת אבן הפינה לישיבת חב"ד

טקס הנחת אבן הפינה המסמל את התחלת הבנייה, לבניין החדש לישיבה, התקיימה בעז”ה ביום רביעי י”ז מר חשוון (04.11.20).

הבניין החדש שיבנה בעזרת ה’, ישמש עבור פנימייה חדשה ומפוארת, וחדר אוכל רחב ידיים, למאות מתלמידנו, ויהווה פתרון חשוב אשר יחליף את עשרות הדירות אותם נאלצת הישיבה לשכור מידי חודש, בגלל חוסר מקום בבניין הפנימיה הקיים היום. כמו כן יסייע לקליטת תלמדים נוספים רבים מכל רחבי הארץ והעולם, המבקשים להגיע אף הם ללמוד בקרית גת, ומפני חוסר מקום נאלצים שלא לקבלם.

הרב משה הבלין שליט”א ראש הישיבה ורב העיר קרית גת, הזכיר את הברכות הנפלאות שקיבלנו מהרבי מליובאוויטש עבור הרחבת והתפתחות הישיבה ובירך את כל העוסקים במלאכה, במיוחד היות האירוע בסמיכות ליום הולדת מייסד ישיבות חב”ד “תומכי תמימים” רבי שלום דובער (הרש”ב, האדמו”ר החמישי של חב”ד), ואשר תפקידם של התלמידים הקרויים ה’תמימים’ להיות אלו שיעמדו מול כל הניסיונות עד ביאת משיח צדקנו.

ראש העיר קרית גת מר אבירם דהרי כיבד את המעמד בנוכחותו ביחד עם הרה”ח מאיר ואזנה העושה רבות ונפלאות למען תושבי העיר ומלווה את הישיבה ביחד עם מוסדות חב”ד בעיר במשך שנים רבות להצלחתם והתפתחותם.

כמו כן השתתפו באירוע כמה מרבני הישיבה ובראשם הרה”ח זושא אלפרוביץ משפיע ראשי בישיבה ומנכ”ל הישיבה הרה”ח לוי יצחק הבלין ביחד עם הרה”ח יוסף יצחק וולף נציג ההנהלה וצוות המשרדים.

ראש העיר קרית גת בטקס הנחת אבן הפינה לישיבת חב"ד

ראש העיר קרית גת בטקס הנחת אבן הפינה לבניין חדש ישיבת חב"ד קרית גת
ראש העיר קרית גת מר אבירם דהרי בטקס הנחת אבן הפינה
רב העיר וראש העיר קרית גת בטקס הנחת אבן הפינה לבניין חדש לישיבה בקרית גת
רב העיר הרב משה הבלין וראש העיר קרית גת מר אבירם דהרי בטקס הנחת אבן הפינה לבניין חדש לישיבה

 

רוצים להגיב על הכתבה?

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים כל הזמן!

עוד בחדשות הישיבה

Scroll to Top