חדשות הישיבה

אדר

מוסיפים בשמחה עם שמחה פרידמן (1)

לקראת חג הפורים המתקרב, האווירה מתחממת ואיתה מפלס השמחה העולה מיום ליום… במוצאי שבת קודש נערכו ריקודי שמחה מיוחדים עם הזמר החסידי ר’ שמחה פרידמן (מבוגרי הישיבה) בליווי אומן הקלידים לייבלה ליפסקר.שעות של שמחה אמיתית סחפו את כל התלמידים ביחד עם חלק מרבני הישיבה.

קרא עוד »
אורחים

התוועדות פורים קטן ליל שישי עם הרב שלמה וילהלם

התוועדות מיוחדת לרגל פורים קטן י”ד אדר א, התקיימה בליל שישי, עם אורח מיוחד הרב שלמה וילהלם מזיטומיר אוקראינה, שריתק את המשתתפים שעות ארוכות בסיפורים ועובדות הקשורים בימי האור אצל הרבי והמסר הרוחני של קיבלו וקיימו היהודים ממתן תורה דווקא בימי הפורים.

קרא עוד »
אירועים מיוחדים

קידוש לבנה במרכז החנויות בעיר

כפי הוראת הרבי לערוך את תפילת קידוש לבנה לזירוז והבאת הגאולה השלימה ברחובה של עיר. נערכה השבוע במוצאי שבת קודש י שבט קידוש לבנה המוני במרכז החניות בעיר בהשתתפות רבים מתושבי העיר.

קרא עוד »
ימים מיוחדם

התוועדות י שבט בשידור חי מהישיבה

ההזדמנות שלך להיכנס היום לישיבה גם מרחוק! אי”ה מוצאי שבת קודש, י בשבט (20.01.24) בשידור חי מהישיבה! התוועדות מיוחדת עם הרב זושא אלפרוביץ – משפיע ראשי בישיבה החל מהשעה: 21:30 ההתוועדות תשודר באמצעות הזום בקישור הקבוע של הישיבה בזום: לחצו על הקישור: https://bit.ly/2B6e5bF לקישור ישיר לאלו

קרא עוד »
אירועים מיוחדים

סיום מבצע הכנה לכבוד י שבט

לאחר שבועות ארוכים של הכנה לכבוד יום הגדול והקדוש י שבט (הילולת הרבי הקודם רבי יוסף יצחק ותחילת נשיאותו של הרבי) לפי תוכנית הלימוד של תלמידי השלוחים בישיבה, נערך כינוס סיכום לסיום והכרזת הזוכים בכרטיסי טיסה לרבי, זכייה בדולר וכתב יד נדיר של הרבי. כמו

קרא עוד »
Scroll to Top