טקס הנחת אבן הפינה לבניין חדש לישיבה קטנה

בשבח והודיה להשי”ת התקיים היום, טקס הנחת אבן הפינה לבניין חדש שיכיל אי”ה 3 קומות של כיתות עבור ישיבה קטנה, ההולכת וגדלה משנה לשנה וכיום עומדת על כ-200 תלמידים (!) וביחד עם ישיבה גדולה מספר התלמידים חוצה את ה-500! כן ירבו.

ב”ה הביקוש לישיבה מכל רחבי הארץ והעולם כולו, גדל בקצב מהיר מאוד והבניין העתידי אי”ה יתן מענה לעוד מאות תלמידים, שיוכלו ללמוד תורה מבוקר ועד ערב בהרחבה הראויה.

זאת בנוסף לבניין הפנימיה ההולך ומסתיים אף הוא בעז”ה בחודשים אלו, שיכיל כ-300 תלמידים שיוכלו לישון במקום נאה ומכובד, כיאה לתלמידי הישיבה ה”תמימים”.

כיבדו את המעמד ראש הישיבה ורב העיר קרית גת, הרב משה הבלין ששיתף בשרשרת הניסים המלווה את המוסדות מיום היווסדם והיחס המיוחד שקיבל מהרבי עבור הישיבה, כאשר רואים במוחש איך כלל המוסדות של חב”ד בעיר ובמיוחד הישיבה, ב”ה גדלה משנה לשנה ועל הזכות הגדולה של כל הרבנים וצוות הישיבה הפועלים במסירות עצומה יומם ולילה, ע”י המנכ”ל הרב לוי יצחק הבלין, למען התלמידים וחינוכם להיות ‘נרות להאיר‘.

הרב יוסף יצחק זילברשטרום – ראש הישיבה הקטנה. הרב זושא אלפרוביץ – משפיע ראשי בישיבה,  ראש העיר קרית גת מר אבירם דהרי שהתבטא כי ההצלחה של הבנייה וההרחבה בעיר בשנים אלו היא כתוצאה מההרחבה של הישיבה ולימוד התורה של הבחורים ביחד עם הפעילות המבורכת, למען התושבים במבצעי הרבי כגון: בדיקות מזוזה, אזכרות, דרשות בבית הכנסת ומסיבות שבת לילדים ועוד.. פעילות זו, תורמת ומברכת מאוד, את כל תושבי העיר ועם ישראל בכל מקום שהוא.

ר’ מאיר ואזנה מנכ”ל חברת יפתח ופעיל נמרץ בעירייה למען מוסדות חב”ד שעושה ימים כלילות להצלחתם.

מסרה איחולים וברכות מרחוק, לכבוד המעמד המיוחד בשידור חי, שרת התחבורה גב’ מירי רגב.

צפי לסיום הבנייה בשנה הקרובה אי”ה.

צילום: שניאור ממו.

דגם בניין כיתות החדש לישיבה קטנה חב”ד בקרית גת

רוצים להגיב על הכתבה?

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים כל הזמן!

עוד בחדשות הישיבה

Scroll to Top