שבת עוצמתית מיוחדת: אבות עם הבנים בישיבה

קרית גת לבשה חג! השבת י”ט סיון פרשת שלח, התקיימה שבת מיוחדת, בה התארחו בישיבה אבותיהם של הבחורים תלמידי הישיבה קטנה, האבות יחד עם הבנים, ונטלו חלק בתוכנית עשירה ומגוונת שאורגנה במיוחד לשבת זו. תפילות, שיעורים והתוועדויות ארוכות בצוותא. סדר הניגונים  המפואר ועוד…
זה כבר הפך למסורת, מידי שנה לקראת סוף שנת הלימודים, האבות ביחד עם בניהם משתתפים בחוויה רוחנית וגשמית עוצמתית, המחברים את העבר עם העתיד.
השנה, לאחר הפסקה של שנתיים, עקב הגבלות הקורונה, החוויה הרוחנית העצימה אף יותר, דבר שבוודאי יוסיף ויחזק את הקשר בין התלמידים והוריהם ואת שיתוף הפעולה עם הרבנים וצוות הישיבה המסורים. דבר שבוודאי יוסיף  ויחזק הרבה את הקשר בין התלמידים והוריהם ואת שיתוף הפעולה עם הרבנים וצוות הישיבה המסורים.
התגובות הנלהבות שהתקבלו מההורים בסיום השבת הוכיחו עד כמה היא הייתה חשובה ומועילה.
במוצאי שבת ק’ נעמדו רבים מן ההורים לתמונה משותפת.

הנה חלק מתגובה שכתב אחד ההורים: 

קשה לי לתאר במילים את ההרגשה וההתרגשות שחוויתי במהלך השבת. אני נמנע מלהשתמש בביטוי ‘מרגש עד דמעות’, כי בטעות זה עלול להתפרש עד ולא עד בכלל…
ראיתי בחוש שהצוות, הגשמי והרוחני כאחד, ממש מחובר לתלמידים, והתמימים מצידם מחזירים לצוות אהבה ואפילו הערצה. זה לא משהוא שאפשר לשחק אותו. או שהוא קיים או שלא. והוא בהחלט היה שם ובגדול.
תדמיין את האופן הכי אמיתי וטהור שאפשר לצקת לתוך צמד המילים תודה רבה, וזה המסר שלי אליכם.
מאחל מקרב לב, שברכת הרבי תוסיף ללוות אתכם לברכה והצלחה בתוכניות והיעדים שהצבתם לעצמכם עבור דור העתיד – שנזכה להכריז בשמחה ‘ראו גידולים’.

להורדת התמונה המרכזית איכותית

צילומים: לוי ישראלי

רוצים להגיב על הכתבה?

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים כל הזמן!

עוד בחדשות הישיבה

Scroll to Top