ערב מרגש עם בוגרי הישיבה מכל הזמנים

בשבוע שעבר, בחג הגאולה י”ג תמוז (24.06.21) התכנסו מאות מבוגרי הישיבה מכל השנים והמחזורים, לערב מרגש שכולו זיכרונות וגעגועים לישיבה. אל אולמי אפריון בעיר הגיעו בזה אחר זה אברכים צעירים שסיימו את הלימודים לא מכבר, ולצדם בוגרים ותיקים שלמדו בישיבה בשנות הכ”פים, כשאך נוסדה – וכיום הם עצמם אבות ואפילו סבים לתלמידים בישיבה.

האירוע המושקע שתוכנן במשך חודשים ארוכים היה מלאכת מחשבת של ממש. ברגע אחד נשאבו המשתתפים שנים אחורה, וחשו שהם בעיצומו של “שיעור כללי” בזאל או התוועדות ביומי דפגרא. לאחר קריאת מכתבו של הרבי ודברי הברכה המרגשים שנשאו ראשי הישיבה, יצאו המשתתפים למסע מיוחד אל הימים ההם.

המשפיע הרה”ח זושא אלפרוביץ’ נשא דברים אל התמימים שהפכו בעצמם לאבות, וחיזק אותם כהורים האמונים על החינוך החסידי לבניהם. הת’ מענדי בטשוילי, בנו של בוגר הישיבה ר’ בנציון בטשוילי ע”ה ריגש את המשתתפים עד דמעות כשדיבר עלינו כ”ננסים על גבי ענקים” – מרבותינו נשיאינו ועד דור החלוצים של מקימי הישיבה. המרצה הרב יואב אקריש ביטא את עוצמת החיבור שיש בין כל בוגר לישיבה, שהעניקה לו מתנות לחיים.

התכנית האמנותית כללה גם קטעי וידאו מיוחדים עם “דרישות שלום” מבוגרי הישיבה מכל רחבי העולם, בהם שלוחים ורבנים. המופע המרכזי ריתק את כל היושבים, בסיפור הישיבה שהפך ליצירה מוזיקלית ולאחר מכן בביצועים יוצאי דופן של ניגוני חב”ד בהפקה מיוחדת.

בערב ההוקרה הושק קמפיין השותפות הגדול “הַשְׁלֵם”, בו נרתמים כלל ידידי הישיבה ובוגריה להשלמת מבנה הפנימייה החדש ההולך ומוקם בקמפוס. בניית השלד מסתיימת בשעה טובה וכעת זה הזמן להמשיך בכל הכוח עד לסיום הבניין ואכלוסו. נציגי חברת צ’רידי המנהלת את הקמפיין במקצועיות, רתמו את המשתתפים לקחת חלק כ”שגרירים” במהלך החשוב.

הגה”ח משה הבלין עורר על כך שימי ההתרמה נקבעו בהשגח”פ לימי בין המצרים ועל ידי ההוספה בבניין הישיבה נזכה לבניין ביהמ”ק בגאולה האמיתית והשלימה במהרה בימינו. המשגיח הראשי הרה”ח מנחם גרונר שליט”א דיבר על חשיבות השלמת המבנה והזכיר את דברי הרבי שגם בוגר נשאר בעצמו תלמיד הישיבה – לתמיד.

את האירוע הנחה בכישרון ובחן רב הרב עקיבא קמיסר – שליח הרבי באמסטרדם הולנד ובוגר הישיבה בעצמו.

הפקת האירוע: חברת צבעים הפקות.

רוצים להגיב על הכתבה?

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים כל הזמן!

עוד בחדשות הישיבה

Scroll to Top