הערב שידור חי מהישיבה התוועדות ראש חודש כסלו

הערב בשידור חי מהישיבה, מחכים לראותך ! התוועדות מיוחדת לכבוד:
יום הבהיר ראש חודש כסלו, יום בו יצא הרבי לביתו בפעם הראשונה לאחר אירוע התקף הלב בשמחת תורה תשל”ח 1977 יום סגולה וחיזוק ההתקשרות לרבי והדבר פועל התגברות בעבודתם של חסידים ושל כלל ישראל, ועל ידם בכל העולם כולו.

אי”ה הערב בשידור חי מהישיבה, יום חמישי כ”ט חשוון (04.11.21)
התוועדות מיוחדת עם הרב מנחם מענדל גרונר – משגיח ראשי בישיבה
שזכה להיות בקודש עם הרבי שנים רבות ביחד עם אביו הרב יהודה לייב גרונר ​מזכירו של הרבי, ומשתף אותנו בסיפורים נדירים והוראות מהרבי.

החל מהשעה: 19:30.
ההתוועדות תשודר באמצעות הזום בקישור הקבוע של הישיבה בזום:
לחצו על הקישור: https://bit.ly/2B6e5bF
קוד כניסה: 770
או במספר טלפון לחיבור עם זום מהטלפון: 03-9786688
מספר זום: 7548388349 קוד כניסה 770

 

מה קרה בראש חודש כסלו?

שמחת תורה תשל”ח (1977), בית מדרשו של הרבי “770” המה מרוב אדם. ההקפות היו בעיצומן, כשלפתע האפירו פניו של הרבי. הרבי אחז בכסאו והתיישב. הקהל הרב שהיה בבית הכנסת הבין שמשהו נורא קרה לרבי, והחל להתפזר, מי דרך הדלת ומי דרך שבירת החלונות ויציאה החוצה. (שבירת החלונות נועדה גם על מנת שיכנס אוויר צח).

הרבי קם מכסאו, סיים את ההקפות ביחידות, ומיד לאחר מכן המזכירים של הרבי העלו את הרבי לחדרו שב-770. המזכירים הזעיקו את ד”ר וייס, שקבע מיד שהרבי עבר התקף לב קשה וצריך לפנותו בדחיפות לבית רפואה. בכל אותה עת הרבי היה בהכרה מלאה וסירב בתקיפות להתפנות לבית רפואה. לכן הביאו ציוד רפואי לחדרו וטיפלו בו. הרבי הורה לכל החסידים להמשיך את השמחה של שמחת תורה כרגיל, ועל ידי כך תהיה רפואה שלימה.

במוצאי שמחת תורה, הרבי ביקש לומר שיחה בחדרו ושהשיחה תועבר על ידי רמקולים לחסידים שבבית הכנסת. אך הרופאים סירבו בטענה שמצב הרבי קשה וש -75% מהלב נהרס. אך הרבי התעקש ואמר את השיחה.

ניסים גדולים אירעו בכל תהליך ההתרפאות של הרבי וסיפורים רבים נכתבו על כך.

כך היה הרבי ספון בחדרו ולא יצא אל הקהל עד ראש חודש כסלו באותה שנה! ומאז ועד היום החסידים חוגגים את היום (א’ כסלו) בהלל ובשבח לה’ יתברך ובשמחה רבתי, כיום שבו הרבי יצא מחדרו בפעם הראשונה אחרי ההתקף לב הקשה.

רוצים להגיב על הכתבה?

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים כל הזמן!

עוד בחדשות הישיבה

Scroll to Top