בוגר הישיבה שליח חב”ד ה-1000 בישראל

בימים אלו מתקיים הכינוס הארצי לשלוחי הרבי בישראל, שע”י צעירי אגודת חב”ד. בכינוס מתאחדים השלוחים יחד במלון ניר עציון למספר ימים, מסכמים את השנה ודנים על נושאים הקשורים לפעילות המתוכננת, תוך שהם משתתפים בסדנאות המתמחות בתחומים השונים המסייעים להתמקצעות והצלחה במטרות.

במהלך הכינוס הוכרז על שליח ה-1000 שנוסף למאות השלוחים הפועלים בארץ, מבוגרי הישיבה שלנו בקרית גת, הרב מנחם מענדל ורעיתו סוקניק, זוג צעיר שהתחתן לא מזמן, אשר יפתחו בית חב”ד נוסף בשכנת ענק הנבנית בדרום אור עקיבא. עוד בהיותו תלמיד בישיבה הפעיל את ארגון את”ה (איגוד תלמידי הישיבות) הפועל רבות בקרב התושבים בקרית גת ובדרום כולו בכל עניין יהודי, בערבים בבתי התושבים בבדיקות מזוזה, אזכרות וחנוכות בית, בהנחת תפלין וקשר אישי עם מאות בעלי עסקים מידי יום שישי, בהכנת נערים לבר מצווה, דרשות בבתי הכנסת ומסיבות שבת לאלפי ילדים בעיר ועוד.

“מאז שאני זכור את עצמי, ידעתי שיגיע היום ואהיה שליח של הרבי” – אומר הרב סוקניק. אני שמח שזה ברוך ה’ התממש ונוכל לעבור לגור בקרוב להתחיל את עבודת השליחות ולנהל את בית חב”ד בשכונת “אור ים”, בפאתי או עקיבא. מדובר באזור ענק, על גבול קיסריה, המשתרע על פני 1060 דונם, ונמצא בשלבי בנייה אחרונים. יגורו בו – כ-4000 משפחות, מכלל הסגנונות והמעמדות בחברה הישראלית.

האכלוס בשכונה יחל בעוד כשלושה חודשים, ואז יעבור גם הרב סוקניק להתגורר בה ביחד עם רעיתו הרבנית. “ככל הידוע לי כרגע אין בשכונה בית הכנסת”, הוא אומר. “התכנון שלנו הוא להשקיע בעיקר בביקורי בית בשבועת הראשונים, ליצור קשר עם התושבים החדשים, להכיר את הסגנונות ואת הנכונות ולהתמקד בגיבוש קהילה ראשונית לתפילות הימים הנוראים בחגי תשרי. אם יהיה צרוך כבר לפני זה בבית כנסת קבוע, נפתח כמובן.

הרב סוקניק מצטרף לעוד מאות רבנים ושלוחי חב”ד שהתחנכו בישיבה שלנו בהתאם לחינוך של חב”ד ורצונו של הרבי לצאת החוצה ולסייע לכל יהודי בארץ ובעולם.

הרב מנחם מענדל סוקניק שליח חב"ד האלף בישראל
הרב מנחם מענדל סוקניק בתמונה עם הרב אליעזר שמולביץ רב הקהילה ושליח הראשי באור עקיבא, ביחד עם הרב יוסף יצחק אהרונוב יו”ר אגודת חסידי חב”ד בישראל
כינוס שלוחי הרבי בארץ במלון ניר עציון

צילום: מגזין כפר חב”ד, COL.

רוצים להגיב על הכתבה?

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים כל הזמן!

עוד בחדשות הישיבה

Scroll to Top